پس از فتح تهران !!!!!
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

جمعه 16 فروردين 1392
ن :

پس از فتح تهران !!!!!

سلام .....

 

عزیزی مطلب ذیل رو برام فرستاد حیفم اومد که فقط خودم لذتش رو ببرم !!!

آری از پشت کوه آمده ام ، چه می دانستم این طرف کوه :

برای ثروت ، باید حرام خورد !!!

برای عشق باید خیانت کرد !!!

برای خوب دیده شدن ، باید دیگری را بد نشان داد !!!

برای به عرش رسیدن ، باید دیگران را به فرش کشاند !!!

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم !!؟

می گویند : از پشت کوه آمده !!!!!

ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغه ام

سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگ ها باشد

تا اینکه این طرف کوه باشم و گـــــــــرگ ..........!!!!!!!!!! 

 

" سردار اسعـــــد بختیــــــاری ..... پس از فتح تهــــــران "

فرستنده وحیــــــد نوروزی از شهرکرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت17:02---11 ارديبهشت 1392
وبلاگ قشنگیه
- مبارکه صاحبش
- حالا مگه من چی گفتم گفتم مبارک خودم؟
- نه نگاهت برق میزد
- برو بابا تو ام
- با همزادت درس صحبت کن پسر
- درس حرف نمی زنم هیچ میزنم تو دهنتم
- مادرت بت تربیت نداده
- برو بابا
- این اراجیفو جلو بقیه نگو زشته
- ای خداااااااااا این همزاده دادی به من؟
- تا دلت بخواد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.